ecos
Inicio tornar Libros tornar COM NEIX COMRÀDIO
tornarAtrás
libros

COM NEIX COMRÀDIO

 
La creació de COMRàdio no solament va convulsionar el panorama audiovisual català, sinó tot l'establishment polític i social de Catalunya. La irrupció de la primera xarxa d'emissores locals connectades a través d'un satèl·lit amb una nova fórmula -la sindicació d'emissores- va trencar el statu quo comunicacional establert.
Aquest llibre sintetitza els primers anys de vida del projecte COMRàdio (1993-96) a partir de l'anàlisi del seu model, amb les dades més significatives que la defineixen i el testimoni personal i contrastat dels seus promotors. Alhora, es fa ressò de la multiplicitat de factors que van incidir en el fet que la nova emissora constituís un revulsiu no exempt de controvèrsia.

 Presentació del llibre COM NEIX COMRÀDIO

 Aquest llibre constitueix la investigació de Doctorat en Comunicació i Humanitats de Sílvia Cóppulo a Blanquerna, Universitat Ramon Llull. La investigació va ser presentada davant del Tribunal avaluador, que va atorgar-li una matrícula d'honor. El tribunal va estar format pels doctors Josep Gifreu, Hector Borrat i Miquel de Moragas, actuant aquest últim com a president. La investigació ha estat dirigida pel Dr. Albert Sáez. La publicació compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Ara, pots tenir ràpidament el llibre clicant aquest enllaç.

 
  silvia coppulo silvia coppulo
   
 
 
® ecos (espais de comunicació social), Plaça Tirant lo Blanc, 5. (local) Vila Olímpica. 08005 Barcelona Tel.: 93 224 77 35 Fax: 93 221 94 90 Sitemap
xhtml válido
CSS válido
Nivel A de Conformidad